Přístupnost jako součást výuky na vysokých školách? Téma zaznělo na konferenci Zero Project 2024
Projekt ATHENA byl představen na letošní konferenci Zero Project 2024 ve Vídni, zaměřené na inkluzivní vzdělávání a informační a komunikační technologie. V rámci tzv. „Fireside Chat“ vystoupili Klaus Miesenberger z Johannes Kepler Universität Linz a Marcie Roth z World Institute on Disability.
Tématem jejich rozhovoru byla potřeba systematického začlenění přístupnosti do vysokoškolských studijních programů. Zaznělo, že pokud má být přístupnost v praxi skutečně udržitelná, je nezbytné, aby se stala přirozenou součástí odborné přípravy budoucích profesionálů napříč obory.
Konference Zero Project je mezinárodní platformou pro sdílení příkladů dobré praxe v oblasti inkluze. Projekt ATHENA zde představil své cíle v oblasti podpory otevřeného, inovativního a inkluzivního vysokého školství.
Další informace o projektu jsou k dispozici na webu athenaproject.eu.
 
  
 

