Přístupnost jako součást výuky na vysokých školách? Téma zaznělo na konferenci Zero Project 2024

Projekt ATHENA byl představen na letošní konferenci Zero Project 2024 ve Vídni, zaměřené na inkluzivní vzdělávání a informační a komunikační technologie. V rámci tzv. „Fireside Chat“ vystoupili Klaus Miesenberger z Johannes Kepler Universität Linz a Marcie Roth z World Institute on Disability.

Tématem jejich rozhovoru byla potřeba systematického začlenění přístupnosti do vysokoškolských studijních programů. Zaznělo, že pokud má být přístupnost v praxi skutečně udržitelná, je nezbytné, aby se stala přirozenou součástí odborné přípravy budoucích profesionálů napříč obory.

Konference Zero Project je mezinárodní platformou pro sdílení příkladů dobré praxe v oblasti inkluze. Projekt ATHENA zde představil své cíle v oblasti podpory otevřeného, inovativního a inkluzivního vysokého školství.

Další informace o projektu jsou k dispozici na webu athenaproject.eu.

#ZeroCon24: Fireside chats on Day 1



AthenaTeiresiás


Radek Pavlíček
Radek se přístupnosti a informačním a komunikačním technologiím pro uživatele s těžkým postižením zraku věnuje od roku 1998. Je duchovním otcem portálu Pélion, řídí a koordinuje veškeré aktivity s ním související a dělá maximum pro to, aby Pélion přispíval ke...